• انواع مدل کاشت ناخن
  • آیا کاشت ناخن باعث ضعیف شدن صدف ناخن می شود؟
  • آموزش فیبروز ابرو
  • آموزش میکروبلیدینگ ابرو
  • دومین مطلب آزمایشی من

آیا کاشت ناخن باعث ضعیف شدن صدف ناخن می شود؟

۳ بازديد
۰ ۰
جنس ناخن به طور کلی تا حد زیادی به ژنتیک یک فرد بستگی دارد.جنس یک ناخن ممکن است بدون هیچگونه لاک و کاشتی هم شکننده و ضعیف باشد.بنابراین این قضیه ممکن است در برخی افراد اتفاق نیافتد.


صدف ناخن دارای قسمت محافظتی است که در صورت سوهان کشی غیر اصولی و مداوم کم کم سست و ضعیف می شود.کاشت ناخن هم کاری است که تقریبا ماهی یکبار انجام می شود.به هر حال همین سوهان کشی و مواد گذاری تا حدی روی سلامت ناخن تاثیر می گذارد.

اما به دلیل مزیت زیبایی و همیشه آراسته بودن ناخن زمانی که کاشت می شود شاید دیگر بحث سلامتی خیلی موضوع مهمی برای خیلی ها نباشد.در اینجا بحث اصولی کاشت کردن و نکات موارد مهم ، ضروری است تا در طولانی مدت باعث آسیب های جدیتری نشود.
قطعا با یک کاشت ناخن اصولی و رعایت نکات بهداشتی در هر بار از ترمیم می توانید اطمینان حاصل کنید که آسیبی به ناخن ها وارد نمی شود.مواردی مانند قارچ زدن ، عفونت ، زخم شدن گوشه های ناخن ، حساس شدن صدف ناخن بر اثر سوهان کشی پر فشار و زیاد ، در صورت کاشت ناخن غیر اصولی ممکن است اتفاق بیافتد.

یک کاشت ناخن اصولی و درست مسئله مهمی است که قطعا به آموزش پرسنل برمیگردد که چه مواردی را باید در حین آموزش رعایت کنند که در صورت علاقمندی می توانید در این قسمت مطالعه بیشتری داشته باشید.

اما به مرور زمان گذاشتن موارد روی ناخن باعث می شود هوای لازم به سطح ناخن نرسد یا در اصطلاح اکسیژن به ناخن نرسد.البته برای این مشکل هم راه حل وجود دارد که آن استفاده از تقویت کننده های ناخن است.معمولا این تقویت کننده ها با یک سری ویتامین های لازم و ضروری تا حد زیادی آسیب های احتمالی را کاور می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.