• انواع مدل کاشت ناخن
  • آیا کاشت ناخن باعث ضعیف شدن صدف ناخن می شود؟
  • آموزش فیبروز ابرو
  • آموزش میکروبلیدینگ ابرو
  • دومین مطلب آزمایشی من

انواع مدل کاشت ناخن

۱ بازديد
۰ ۰
کاشت ناخن در چندین مدل مختلف انجام می شود که بستگی به سلیقه مشتری و همچنین مدل ناخن ها دارد. یک کاشت اصولی و تمیز نیاز به آموزش تخصصی و تمرین بسیار زیادی دارد. کاشت ناخن باید در یک زمان معقول و در عین حال یکدست وظریف انجام شود.برای این کار در صورت نیاز مجموعه های بسیار زیادی برای آموزش وجود دارد که با کمی تحقیق و جستجو میتوانید ثبت نام کنید.
اما در خصوص مدل های کاشت ناخن در این جا اصلی ترین آن را به شما می گوییم تا با آنها آشنا شوید و شاید برای انتخاب مدل راهنمای خوبی برایتان باشد.

انواع مدل کاشت ناخن :

کاشت ناخن پودری ( اکریلیک )
کاشت ناخن ژل
کاشت ناخن ژلیش
کاشت ناخن قالب
کاشت ناخن فرمر
کاشت ناخن بومر
کاشت ناخن کاور
کاشت ناخن بیلدر ژل
کاشت ناخن لمینیت

کاشت ناخن پودری که از ترکیب پودر اکریلیک و مایع لیکویید به دست می آید یه خمیر نسبتا سفت را درست میکنند و روی ناخن به وسیله قلم قرار می دهند.با قلم در جهات مختلف حالت داده می شود تا یک فرم صاف و یکدست روی صدف درست شود.سپس به وسیله سوهان برقی فرم نهایی را درست می کنند و روی آن با هرگونه لاک ژل دیزاین می شود.

کاشت ناخن ژل در واقع یک لاک ژل مانند است که روی ناخن کشیده می شود و سطح آن خیلی نازک و ظریف است.این لاک ژل ها در هر رنگی وجو دارد و کار شما تنها انتخاب رنگ مورد نظر است.

کاشت ناخن بیلدر ژل ها که یک ژل خمیری مانند است روی ناخن قرار می گیرد و مانند کاشت پودری با قلم به آن حالت داده می شود با این تفاوت که خیلی ظریف تر نسبت به پودر هستند.این روش بسیار مناسب شکستگی های بغل ناخن در زمان ترمیم است.

کاشت ناخن قالب در واقع قالب های آماده ناخن است که به وسیله چسب مخصوص یا مواد مخصوص روی ناخن قرار می گیرد و حالت قالب همان کار سوهان کشی را انجام م شود.این روش برای مبتدی ها بسیار مناسب است.

کاشت ناخن لیمینیت  این روش برای کاور کردن ناخن هایی با صدف بزرگ و نچرال بسیار مناسب است. لیمینیت ها دقیقا مانند لاک ژل ها هستند اما غلیظ تر و مستحکم تر که باعث دوام بسیار زیادی می شود.این روش بسیار مناسب افرادی است مدل های نچرال می پسندند.

کاشت ناخن بومر این مدل از کاشت بسیار مناسب عروس خانم های زیبا است به دلیل دو رنگ سفید ، صورتی و نود ، که یک حالت سایه روشن و تیره روی ناخن ایجاد می کند و مدلی کاملا خاص می شود.

کاشت ناخن فرمر  معمولا برای بلند کردن ناخن های کوتاه به وسیله فرمر های آماده که روی ناخن قرارگرفته و کار اندازه گیری مقدار مواد و سایز موارد را انجام می دهد و در دو روش پودر و بیلدر ژل ها کاربرد دارد.

کاشت ناخن کاور هم در واقع همان ژل ها هستند که مستقیم روی خود ناخن طبیعی انجام می شود و مناسب نچرال پسندها یا افرادی با صدف ناخن برجسته است.


کاشت ناخن از چه سنی مناسب است ؟
به طور کلی کاشت ناخن سن مشخصی ندارد اما به دلیل وجود مواد شیمیایی بهتر است دیرتر انجام شود. یا حداقل برای انجام از روش های ژل که ساده ترین و بی خطر ترین مدل کاشت است انتخاب شود.


کاشت ناخن چقدر دوام دارد ؟
دوام کاشت ناخن واقعا به ناخن کار شما بستگی دارد ، مدلی که کاشت انجام دادید و حتی مراقبت خود شما ، کاشت ناخن های پودری به مراتب سفت تر و با داوم تر هستند اما بر اثر ضربه محکم ممکن است بشکند. یا ناخن کار کاشت را با بدون هواگیری انجام داده باشد که بعد از چند روز شاهد جدا شدن ماد از ناخن می شود. اما یک کاشت با دوام و اصلی باید تا زمان بلند شدن ناخن همچنان باقی بماند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.